Wednesday 15 April 2020

Thermomix. Perlu ke?

Awal-awal pagi lagi, wife dok bercerita pasal kelebihan Thermomix. Fungsi tu best, fungsi ni best. Ribu-ribu menu & resipi ada. Dan bermacam benda best lagi. 

Bercerita macam dia buat dropship Thermomix plak. Makan komisyen tepi.

Aku dengar je sebab aku dah baca pasal bendalah ni, dah tahu pun harga dia.

Dah abis bercerita, aku bagitahu dia, “Best tu, pagi ni kita order satu!

Senyum lebar wife aku.

apa itu Thermomix


“..best kan. Lepas ni ddy takyah gi pasar beli ayam mentah, daging, udang, sotong, sayur, bawang, kerot, celery, garam, santan..tup tup dah siap tomyam campur!..tekan tekan dah siap chicken chop..klik klik siap nasi ayam hainan..bestnyaaaaa tak gi pasar beli bahan mentah dahhh lepas ni, kan?"

Dayyan & Danish angguk-angguk tanda setuju. “kan.....” jerit anak-anak aku tanda sokongan.

Wife pandangg je aku. “Yela yela...tak best pon bendalah tu...

Fuhh..selamat.

No comments:

Post a Comment